domingo, 12 de junio de 2016

TriRelay Pineda 2016




L’Any passat ja en vaig sentir a parlar, i enguany em van liar per fer el Trirelay de Pineda de Mar… no volia fer tantes curses post 70.3, ja no per cansanci, sinó per estar una mica més amb la familia els caps de semana i no haber d’entrenart amb cap objectiu al cap al llarg d’aquest mes de Juny… però la Cabra tira al monte i feia falta 1 per fer el 3er. Equip dels VO2Team…


I dic que em van engañar, peruqè em van dir que era a les 11h. i, per tant, vaig aconseguir fer la Planificacio Familiar, vaig VENDRE la Cursa a casa dient que passariem el matí a la platja de Pineda, snese haber de matinar.

Doncs a 2 dies de la prova, m’entero que no, que la cursa es a les 9:30 i per tant, ja estic liat i sense poder anar amb la Family, el que implica de rebot, que dissabte em quedo sense sortida de bici (ja fa temps que tinc com a norma que el finde, un dia surto o competeixo i l’altre familia!).


Toca matinar, passo a recollir a la Sandra Sardina, que també l’han liat a l’equip femení, i ens plantem a les 8 a Pineda… anem cap a boxes… mateix sidral que a totes les curses: recollir dorsal, veure companys d’equip, entrar a boxes, anar a la platja al briefing… però aquest cop comptant amb la compañía dels membres del meu equip, l’Alex Comella i en Jordi Pujol. Decidim que surto jo el primer i així ho ventilo!


Surten els Èlit Mascuñí i Femení i anem Carles Moliner (Equip B) I Cecília (Femení) al calaix preparats per fer 300m. de swim, 7km de bike i 2km de Run… total, no res!... pam, sortida i ja començo a Alucinar… no som més de 50 però en ser Sprint i la corrent de dreta a Esquerra fa que ens apilotonem de tal manera que rebo mes osties que mai, empasso aigua, fins i tot una ma m’agafa un peu… jo flipo!

Gir dela primera Boia i la cosa es calma… i sense temps a quasi respirar ja estic a la platja… 6’ i poc… toca correr molt per fer una transició rápida…



La T1 la faig concentrat, casc, dorsal, ulleres i cales sense mitjons i surto a tota pastilla per pujar-me a la bici.

El tram de Bici, dos voltes, anada amb aire en contra, m’enganxo a un noi… i anem a todo trapo… adelantem molta gent. Tornada vent a favor a mes de 42kmh… Segona Volta, em cremen les cames, ja que es va quasi a tope tota l’estona… tornada també sense respirar per entrar a boxes i tot fora!

Bambes i a correr tot el que pugui… 1km d’anada amb vent en contra intentant baixar del 4’30” pero costa i es fa etern… fins que gires i es una agonía constant perquè saps que t’espera l’equip i ho dones tot per arribar a la platja en 29’27” sense Aler!

 

La resta, quedar-te animant als 4 equips VO2Team que hi erem, total una hora per la platja animant, comentant la jugada amb els que ja l’han fet o la faran… després esperar a que arribi l’últim per entrar a boxes i recollir el material i ja son quasi les 11:30 del matí… al final el resultat es el de menys, però la sensació final es que he matinat, arribaré a les 12h. a casa i ni he entrenat ni he competit, he fet un Tri de 30’ a todo trapo que no m’ha convençut… potser si hagués fet un dia radiant, amb la Maria i les nenes per allà corrents i animant la percepció hagués canviat… però el que tinc clar es que les proves Sprint no em van… i Diumenge anirem a Montgat a per unaltra, pero aquesta es per una bona causa, per ajudar a les proves Solidàries del Sergio Del Rio.


No hay comentarios:

Publicar un comentario