sábado, 26 de diciembre de 2015

Sansi de Masnou 2016



Un any mes, la San Silvestre de Masnou es converteix en la Cursa del Nadal de la Familia. Quedar amb el meu Germa Finlandes, les meves cosines, els seus novius, etc... Per fer una cursa de 5km explossiva que et deixa sense aler.


Surto de premia corrents, m'acompmya el Victor i el seu vei i em serveix per escalfar 5 kilòmetres, xerrant sobre el Nadal i altres coses.

La cursa no té més història que correr a tot el que doni la burra. Em posos amb el David junt a la banderola de 20' a veure si els puc seguir.


Primer km a 3'50"... Segon km a 4:00... He de fer mitja de 4:09 perque la Mariona ha fet un tiempazo a la Cursa Femenina que tot just ha acabat abans de la nostra... Pero a aquest ritmes no hi estic acostumat. La part de sorra de la platja direcció Premià, tot just sortir del Port de Masnou, se'm fa llarga... Falta l'aire i encara queden 2km, baixo ritme... Tornant pel passeig intento agafar el poc aire que et deixa anar a poc mes de 4'15"... Em passa en Jaume Riera només entrar al Port i em serveix de referencia per fer el darrer esforç i apretar fins al final per fer un 21'18" que per mi esta fantastic... baixant quasi 20 segons de l'any anterior!



Ja podem anar a pels canelons... Decideixo tornar en cotxe amb el meu germa i el Marc i en Feri... pero no!... Passa pel meu costa en Juanka Robles... Excusa per tornar corrents a casa... a la tornada el Juanca ha de suportar les meves queixes constants, ja que estic fòs però al final, arribo a Premia i em surt una tirada total de 15km... not bad!

No hay comentarios:

Publicar un comentario