lunes, 19 de octubre de 2015

1a. Sepsis Challenge Maresme




La 1ª. Sepsis Challenge organitzada per la nostra companya d’equip, Emma Bosch es converteix en la cicloturista fi de temporada i en la trobada que feia temps, tots els amants del ciclismo del Maresme estavem esperant. Eren només 77km però fent els 6 ports de la zona.


Quedo al matí amb un amic de colla que s’ha animat al ciclismo, l’alex Pueblo que ve amb un amic seu de Piera i a pedalar de nit cap a la Zona del Campus de Mataró on ens trovarem tots… companys dels VO2, amics ciclistes i coneguts.


Quasi amb el temps just per anar a recollir el dorsal i lavabo i cap a la sortida. Els VO2 ens posem al darrera de tot, la intenció es anar Xino Xano amb en joan Pol, la Meru, la Gemma, Jordi Pujol, Edu, Leo, Joan Baseda, Oriol Canals, Sergio, etc…

Un cop sortim, el ritme es massa lent i em deixo embolicar per l’Oriol Canals i ja al tram de la Nacional 2 cap a vilassar ens animem… fins al punt que a Vilassar mateix el deixo anar i ja em quedo en terra de ningú… en l’escalfament cap a buscar el primer port, Orrius.

 Just arribant al poble, em trobo l’alex… que anaba al davant. Fem el final del port i la baixada junts i anem cap a Parpers, on es queda enrrere. No vaig fort, però ell acaba de començar… i disfruto anant entre ciclistes. Habituallament a Dosrius, paro molt poc, em trobo l’Edu i la Leo que van també fent el paseíto, ja que la Leo vol apretar a la Crono del Darrer port. De fet fem el bordoi d’anada i Tornada Junts… comentant la jugada!

Arribem al Collet i em sorprèn que estic disfrutant, sense apretarme per a bon ritme… de fet, els perdo a la Baixada I després sabré que al badén de la Carretera de les Aigues de la Roca han punxat!


El darrer port, Orrius des del Vallés, creía se’m faria més dur, però en ser Cronometrat em dona aquest punt de reprís que, després de 5 ports, ja no tenia!... de fet, faig a l’Strava el meu millor temps amb 19:32!

D’allà tot cap a baix, disfrutant de la matinal ciclista… em fico en un grupet de 3-4 que tirem fins a arribar a la Reacta d’Arribada.


Resum, Cicloturista molt ben organitzada ja que teniem preferencia de pas a tot arreu amb policies, mossos, servei mèdic… i eso, que només es la primera... Repetirem!

No hay comentarios:

Publicar un comentario