domingo, 12 de abril de 2015

Duatló de Vic 2015



 

 Aquesta será una crónica una mica diferent… intentará ser més escueta… perquè encara em trobo malament del refredat que porto a sobre i això merma les ganer d’explicar lo que vaig patir a la Duatló de Vic.

Després d’un any d’absència, tornaba per 4ª. vegad a Vic. Enguany van endarrerir la sortida a les 11:45 i el que semblaba era millor (podría dormir més, anar amb la familia a la cursa, etc…) va ser pitjor. Desde Dijous portaba una Galipandria important, mocs, mal de cap, malestar general… Em despertó a una hora decent, però ja la Logística Familiar matinal em desgasta (tot i que no es molta, ja que la Maria s’ho menja tot sempre i les nenes són boníssimes, no em trobo bé i ho noto!)… Quedem amb el Victor, Edu i Puchi per anar en processó cap a Vic.

Arribem, aparquem bé, deixem les coses a boxes, ens trobem tots els VO2 que hi participem… i fa molta calor… decideixo treure’m la térmica i anem a escalfar tots junts… avui no pinta bé!... ens fem la Foto d’equip i cap a la Sortida…

Arrenco enmig del Grup, els dos primers kilómetres, amb la adrenalina a tope, vaig amb en David Gil (VO2) i en Jaume Riera (MTC) comentant la jugada… anem a 4 i poc… massa rapid i en entrar al camí de sorra ja noto que em començo a ofegar!... Baixo ritme… em conec el circuit però se’m fa llarg… pensó que a la segona volta ja apretaré… i me n’adono que no!... que el circuit és a 1 volta quan veig que anem pel km 3’5 al crear el riu… em Passa la Laia, l’animo i comença el “Flato”… això no va!... desde el km 4 vaig tort de les punxades i fins i tot pensó en para i deixar-ho estar!... però em ve al cap la Maria, La Paula i la Laia… amb la que he liat, que deuen estar allà aburrides passant calor, no puc fer això.. aguanto com puc i arribo a boxes patint de valent per fer 33’41” els 6.740m… a 5’ clavat!



 
Toca la Bici… a veure si em recupero!... sembla que si, perquè començo a pasar a gent… tot i que aquests 3-4 minuts de mes el Running em fan anar totalment sol. Fa bastant de vent de cara però vaig fent… em conec el circuit i el primer porte m serveig per agafar bones sensacions…

A la baixada, molt rápida, ens ajuntem amb en Jordi Sanchez (Calella Triatló) i anem fent rellesu i passant a gent a més de 50km/h… curva a esquerra a un pont de pedra i pujada al segon port… canvio de plat i zasca… per tercer any se’m surt la cadena al mateix lloc… pardillo!... em passen bona part dels que he passat baixant! I em quedo al mateix lloc que a la pujada… però vaig bé i tiro fort fins a dalt del port!

Segona baixada, ja no tant rápida, i amb troços al tram final de la bici on s’ha de pedalar i on ja torno a notar la manca de forces… i em despenjo dels dos o tres ciclistes que em passen… guardaré cames, prenc un gel i em mentalitzo per patir al segon Run…


Surto de Boxes, pico la ma a la Paula… això es el que em dona més força…



 La força que em donen no em dona per gairte, ja que a la que porto 500 metres ja veig que això será un patir… vaig a 5’30” de mitja, sense rampes, però sense força i amb molta calor… em tiro aigua per sobre i només pensó en que ha estat un entreno de qualitat… Curva a Esquerra i els ànims dels VO2 i de la Paula que entra corrents amb mi em donen l’empenta final…

Temps final 2:11’36”… 12’ més que fa dos anys!... en resum… un mal dia lo tiene cualquiera!... perpò tot i això, m’ho he passat bomba!... sóc així de malalt!

Lo Millor... després de la Cursa, poder seguir passant el dia en Familia i amb Amics com el Victor i el Sergi Puigmal i les nostres Families amb el "peazo" dinar que ens vàrem fotres entre pit i espatlla! ;)
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario