domingo, 25 de enero de 2015

Santvi de Cabrera 2015



La Santvi de Carrera arrenca les 4 setmanes de competició que tinc… es tracten de 3km de Trail al poble d’on és el nostre equip i per tant, creía obligatoria fer-la.

Quedo amb el Victor per pujar cap a Cabrera… ens trobem allà amb el Miki i els VO2, ens fem la foto i quasi sense escalfar, lo just per treure’ns el fred… sortida.

Sé que hi ha molt de desnivell per la distancia que és i decideixo no sortir fort… avui será un entrenament de qualitat. Els primers 2-3 kilòmetres son de puja-baixa i caminets constants, que ja recordó de la Burriac Xtrem… fins que arriba la primera pujada forta que ens fa caminar…

Planeig fins que arribem al “bucle” on veig en Quico que puja cap amujnt i l’animo… ve una baixada molt técnica, però divertida pel mig del bosc… per encarar la pujada. Vaig completament sòl!... i vaig patint perquè no veig molt bé les marques… primer avituallament I paro uns 30” a veure però també a esperar un grupet i anar junts…

Del 5 al 8 hi ha un parell de pujadas molt fortes… que caminant es fan bé… vaig bé de cames i de cap.. vaig mirant el meu nou Bryton (avui l’estreno!)… i em vaig entretenint amb disfrutar en correr pel bosc…


En un tram, no sabem cap on anar… i de fet sóc jo qui pren la decisió de cap on tirar… i veiem un noi amb dorsal que ve de cara que ens fa dubtar… però seguim endavant… i als kilòmetres descobrim que anem bé…


Ja sé mes o menys on som… ara ja es més baixada que res… fem la pista cap a les antenes.. amb dos piris (un noi i una noia) i la dona de l’Abel (no recordó el nom!) fins fer la baixada final al poble…

Em surten 12,81km en 1h 44’07”… I veig la Meta molt desangelada, sense gent, cosa molt extranya… agafo aire per saludar l’Ivan, la Laia i el Jaume, que m’estan esperant... i amb el pas dels minuts, a la recollida del bocata, escoltant a la gent, m’asabento que molta gent s’ha perdut o ha tallat volent o sense voler… això ja em va pasar fa dos anys.. i sincerament, avui estaba molt poc marcat tot…


Un pena, ja que un recorregut i entron fantàstic es mereix una cursa millor…

No hay comentarios:

Publicar un comentario