domingo, 9 de febrero de 2014

Duatló de Rubí 2014




Feia per primer cop la Duatló de Rubí, empentat per l’Oscar de la feina. Aquesta cursa em serviría per sumar 15 km més de córrer de cara a la Marató i entrenament creuat amb la bici, que no tocaba desde el Desembre.

Com sempre, quedada amb el Rafa a les 7:30, avui patint perquè havia anat a dormir a la 1:30 já que era el 40 aniversari d’un amic. Ens plantem a boxes, amb temps suficient per fer el de sempre, preparar les coses, dubtar de la roba que portarem, buscar un lavabo i escalfar una miqueta.

Sembla que surt el sol, pero fa molt de fred. Anem cap a la sortida, i mentre el Rafa i jo estem encara parlant, pistoletazo de salida.

El circuit de córrer son 3 voltes per el poble… la gent surt a todo trapo, com sempre.. vaig a 4’40” i em segueix adelantant gent. La primera meitat puja i la segona baixa. Al final de la priemra volta ja s’estableixen les posicions i fins i tot, els darrers que m’han passat, comencen a baixar el ritem i els passo mica en mica. Comença la tercera volta, això ja està quasi fet i portem un temps per fer 48’… però al final surten 10,5 km i entro a boxes apretant una mica les dents en 50’01”



Toca agafar la bici… el dia s’ha enubolat, comença a fer vent i fred… i ho noto a la primera recta llarga… on intento no “cebarme”… ja que no sé com aguantaré. Es fan dos voltes a un circuit d’anada i tornada que en resum son 6km de pujada i 3 de baixada anant i viceversa en tornar… La primera pujada la faig bé i la primera tornada, tot i ser més curta, se’m fa més dura. Intento anar menjant bé, bebent millor i veur el Montesinos, que va als grups capdavanters, l’Oscar… també va molt endavant.. a qui no he vis tés al Rafa!... 

Segona volta, pujo ja una mica més tovet… maleeixo que anar tant endarrera on no hi han grups on enganxar-te… a mitja pujada, veig en Montesinos que há punjat baixant i es retira… també em crida el Rafa… si que hi és!... i una mica més endarrera l’Oscar. Biaxada i mitja volta per encarar la darrera pujada… als Girs em creuo amb la Judit, del CN Mataró i dóna del Marc Rovira i l’animo per que m’enganxi… tot i que per dintre penso el contrari!

Toca baixar fins a boxes, però el circuit se’m comença a fer llarg al tram de la recta amb vent d’enllaç al poble… hi há una pujadeta, canvio plat i zas… cadena fora!... m’adelanten 3 o 4 entre ells la Judit!
Entro a Boxes entre els ànims del Rafa i l’Oscar que ja han acabat i dient-li al Marc que “ja et vigilo jo la dona!”…



El darrer tram de córrer és diferent al primer Running. Anem cap a un parc… va baixant fins que de cop comença a pujar i pujar… i no s’acaba mai… les cames ja no van, els quadriceps van fer avisos… i segueix pujant i pujant… fins que veig el Gir que m’ilumina la cara!... augmento el ritme, estiro les cames… pero en sortir del Parc encara queda una recta llarga contra meta que se’m fa eterna. La Judit m’esta agafant, intento no defallir… entrem a recta de meta junts… sóc un bon “guardaespaldas”… i unaltre al sac!






21            ROVIRA DOÑATE, MARC                       C.N. MATARO         02:03:30  00:37:38  01:06:35  (36,05)    00:19:17
137          NAVARRO ALVAREZ, RAFAEL               WEFEEL TEAM       02:19:56  00:41:48  01:16:42  (31,29)    00:21:26
157          PASTOR IGLESIAS, OSCAR                     C.E. RAYOTEAM     02:23:00  00:42:27  01:17:42  (30,89)    00:22:51
323          ZARAGOZA RODRIGUEZ, JUDIT            C.N. MATARO         02:51:58  00:51:48  01:33:14  (25,74)    00:26:56
324 TORRES PUIGHERMANAL, RICARD            VO2 TRIATLO         02:51:58  00:50:01  01:34:58  (25,27)    00:26:59      
 
 


          

No hay comentarios:

Publicar un comentario