domingo, 21 de abril de 2013

Swim Project Time Trial Canal Olimpic


Poques paraules ja que aquesta prova era "simplement" nedar 3.000 metres al Canal Olímpic. Sortides de minut en minut, per fer 750 metres i tornar, dos vegades.

La idea era, tornar a agafar el Neoprè després d'un any i veure que tal vaig amb la natació de cara a la Half.



Vaig coincidir amb el Rafa, con quasi sempre, amb el meu "inseparable" Edu, i amb els valents del VO2: Ivan, Uri, Rai, Morante i els que feien 1.500 (Funez, Cesari i Ricard i Karla Boix).





La crónica es resumeix en esperar que et toqui la sortida... l'aigua no estaba gaire freda... i a nedar!... el vent va fer que hi hagués una mica de corrent en contra a l'anada. L'aigua no esta tampoc gaire bruta, així que ritme i anar fent... mentre veig passar a autèntics forabordes... algún que altre, imbécil... em passa per sobre, amb la d'espai que hi ha!




La segona volta d'anada, se'm fa una mica llarga, pero en tombar ja es tot desconte... arribo en 1h 10'56" amb la sensació que hagués pogut apretar més, però com que simplement vaig anar a sumar, vaig guardar massa!...

En un parell de setmanes... Olímpic de Banyoles on intentaré apretar una mica més a l'aigua...













No hay comentarios:

Publicar un comentario