jueves, 27 de diciembre de 2012

Sant Silvestre de Masnou 2012



Ja és Tradició Familias. El dia de Sant Esteve anar a Masnou a córrer la Sant Silvestre del Port. 5 kilòmetres per fer lloc als Canalons i baixar els atracons de Nadal...

Cada any més cares conegudes. Quedo amb l'Edu per anar trotant fins a Masnou. Un cop al port ens trovem amb els nous "companys" del VO2 com en Lluis Saura, També ens trobem amb el Victor i la Laura, el meu Germà i els seus amics, i com no, els precursos de la Tradició... les meves cosinetes i els seus Galgos, el David i l'Oriol...

Anem a veure la cursa de les noies, i també veiem a la Miriam, del volei vilassar, i a la Irene, animada pel Rafa i l'Antonio, que no faltes a la cita... Com corren les primeres!... anem a la meta per veure l'arribada de la meva cosineta, a Mariona, ja que la Cris està lesionada del genoll... impressionant, perquè arriba de les primeres 50...

Anem a la sortida dels homes... el David i l'Oriol es posen molt al davant... el Rafa, victor, Edu i Jo, més al mig... el meu germà per la part del darrera amb el Marc i el Feri...

No hem escalfat i sortida!... arrenquem a córrer com descosits... apilonats intentant esquivar a la gent.... la primera volta es fa dificil precisament per això, per la gentada...adelantes i t'adelanten... això s'ha de millorar d'alguna manera!

Donem una volta al port i això s'estira... anem molt ràpid i a l'Edu i al Rafa ja els he perdut de vista. Veig el Lluís Sala dels VO2 i l'adelanto animant-lo... Arribem al Km 2 i els fem en 9'26" !!!!... anem a 4:15... això és una bojeria!

El tram d'anada fins a Ocata se'm comença a fer llarg, em falta aire i sang a les cames... a més, a mitja platja, em passa el meu germà preguntant "Què Ricard? com va?".... i només em dona temps a esbufegar "mahasaaah rahaaapit... ehsstic moort!" mentre veig com xino xano, amb en Marc van allunyant-se... cop moral!



Penso en agafar un ritme més de descans, respirar fons i esperar que arribi l'ultim tram del port per intentar apretar... però no veig punts kilomètrics i simprement corro fins arribar a la recta d'arribada per allargar la passa el que puc i entrar a meta amb un decepcionant 23'00"... 20" més que el Test a pistesa de la setmana passada a pistes.

A meta em trobo a l'Edu que ha fet 20'28"... el meu germà m'ha tornat a guanyar fent 20'02"... i fins i tot el David, que no córre mai ha fet 22'30"... avui al Dinar de Sant Esteve a casa els meus avis no hi haurà excuses... sóc el més lent de la familia!... però com diu ma cosina la Cris (sempre em defensa!)... sóc de distàncies llargues, les Half, la Burriac Extrem o la Transmaresme m'avalen!... jajajaja

Diumenge a patir i disfrutar a la Duatló de Cabrils!... mas maderaaaaaa!

No hay comentarios:

Publicar un comentario