domingo, 18 de noviembre de 2012

Orrienca 2012









Prometo ser breu en aquesta Crónica!... Tercer Any que participo a l’Orrienca i és l’any que surto més content. Ens habiem plantejat anar-hi amb els colegues de Vila(alex, Dani Lillo, Marc, Agus) i cadascú venia amb algún colega més. Total, que voliem fer una sortida “globera”

Abans de Començar petant la xerrada amb la Cris, la Mariona i el Tiet Jordi

Quedem a la Carpa de DBike per retrovar-nos tots. Be, quasi tots, ja que l’Agust, que me l’habia trobat amb la Furgo aparcant, no apareix!. El Dani, com sempre, arriba Just de temps per reparar la Roda punxada que portava desde casa i anar a pel Dorsal. L’Edu i el Javi, amb ganes de més canya, ja havien marxat cap a la sortida.

Ens posem al darrera de tot. Es dona la sortida i tenim per davant quasi 600 bicis. Així que tot i poder, ens plantejem no posar-nos nerviosos. Anem avançant a gent en la pujada a Céllecs. Un cop a dalt, veiem que només anem junts el Dani, el Marc i jo. En arribar a les antenes, el Marc diu que espera els seus colegues i que l’Alex es al darrera de tot amb els seus amics.
Marc i Dani a la primera pujada

El ritme era globero i permetia saludar a les cameres!

El Dani i jo decidim tirar endavant, arriba la baixada i a això al Dani li trempa… i com baixa !!!... amb un ferro de 300€ és capaç de baixar recte, sense traçar!!!... i anem passant a gent i jo quasi em mato un parell de vegades intentant seguir-lo. I en els primers corriols trobem les primeres cues. Toca tornar a pujar i està tot enfangat, les rodes patinen i hem de fer peu a terra.
 


Intentant seguir el Dani a les baixades!!


Arribem a dalt i allà està el David, amb la seva barretina animant el cotarro. Torna a venir una baixada llarga, i el Dani torna a deixar-me enrrere.. ja l’agafaré !
La darrera pujada de tornada de Vallromanes cap a Cabrils la conec, enganxo en Dani que ja ha de posar el peu a terra al tram més dur… em faig el valent i el faig sense baixar de la bici!... he anat tan tranquil que tinc cames de sobres!.

Ja només queda la pista, on trobem a les meves cosinetes, la Cris i la Mariona (acompanyades de l’Oriol i el meu tiet Jordi)… han fet l’atajo!!!!... però tot i això té mèrit!... apretó per deixar-los enrrere, a més torna a venir baixada i el Danin torna a anar a Tumba Abierta!!!!!....

El millor, la Birra amb en Dani Lillo a l'Arribada!

Arribem en unes 2h28’ a la Meta, agafats de la mà (molt Gai!)... i em quedo amb la sensació que hagués pogut fer la llarga tranquilament, o hagués pogut apretar molt més a la Curta, ja que no estic gens cansat… però hem fet unes rises!... Ens espera la Butifarra i la Birra per esperar com van arribant la resta de la Tropa!


No hay comentarios:

Publicar un comentario