domingo, 11 de marzo de 2012

19a. Mitja Marató de Montornés




"Suma y Sigue"... aquesta és la màxima d'aquest mesos de Febrer i Març. A Montornés vaig fer la meva 6a. Mitja i la 3a. en 5 setmanes, sumant entrenaments de distància per a la Half Challenge del finals de Maig. Aquesta vegada els patidors de la meva presència, van ser en Marc (encara l'estem convencent per la Half!)... l'Incombustible Rafa i el debutant a la distància Pau Buil que venia enlloc del Victor...

Montornès és a prop i comença a les 10 i per tant, no matinem gaire, anem amb temps per recollir els dorsals, tornem al cotxe per a deixar la roba, ja que al principi feia fred, però a la que surt el sol ja es veu que farà caloreta... em trobo el Jose Gomez, no escalfem, ja que ens fem la foto de rigor i ens posem al ben mig de la sortida... activem tots la nostra musica i en Jose marxa cap al davant (vol baixar d'1:25!), en Rafa i el Marc decideixen avançar una mica més, per fer-se lloc, i en Pau i Jo ja estem bé...

Sortida i tenim al davant la referència d'1:50' i el seguim... donem una volteta per Montmeló i tornem a montornès per agafar l'Av. 11 de Setembre o el que és el mateix, la carretera que va a la Roca... passem el km 5 en 25'57" a un ritme de 5'10" més o menys...  el circuit és molt planer, fa molt bon temps però a l'alçada del km 8 noto els 100km de bici d'ahir i decideixo deixer anar la llebre i no obsessionar-me amb el temps... serà un entrenament... km 10 en 52'28" és el meu ritme crucero!

Em creuo amb el Jose... va molt al davant i li foto un crit... després passa el Rafa seguint la llebre 1:35'!... vaya makina!... i el Marc passa poc després de la d'1:40'... el Pau sé que va al davant de la d'1:50'... Arribem a la Roca on fem la volta a una Plaça i ja toca el camí de tornada, per tant, tot es descompte.

La tornada, tot i ser planer, te més baixada que pujada i les cames ho noten, tot i així, la gent ja va molt separada i em costra trobar un ritme o un grup a seguir... el meus parcials han baixat a ritmes de 5'17"/5'20"... i començo a notar la calor!... miro a terra i a escoltar música, ja que se'm fa aborrit del 15 al 17... arribem a Vilanova del Vallés... hi més gent animant i això fa molt... ja queda menys... arribem del 18 que es fa etern ja que fins al 20 va picant amunt i faig parcials de 5'35" i 5'422 ... apreto les dents ja que del 20 al final es baixada i acabo en 1h 53' 34"

El Jose Gomez ha fet 1:21', el Rafa ha baixat d'1:35', en Marc 1:43' i el Pau 1:48' en el seu debut... Gran Ambient i sobretot gran caixa de Productes Henkel, unaltre dels motius pels quals valia la pena patir ;)




La setmana vinent, darrera prova de resistencia d'aquests mesos de carrega de treball amb la 2a. Edició de la Transmaresme....

No hay comentarios:

Publicar un comentario