domingo, 20 de marzo de 2011

Duatló de Banyoles 2011

Després d'un dissabte de concentració per alguns (victor, Oscar i jo vàrem dormir a Banyoles) ... tot comença diumenge a primera hora amb el tradicional ritual d'anar cap als boxes i muntar la paradeta. Allà ens trobem amb Mendi i Ruben (pareja de hecho!) i amb en Gerard... Oscar desapareix, perque habia d'anar al cotxe a no se qué!... Ens posem les samarretes d'Eurobearings, ens fem la foto... i anem al bar més proper a fer l'últim canvi d'aigua. A les 10, minut de silenci i tensió abans de sortir... hi ha molt de pro i Victor, oscar i jo ens mirem acollnits.




Comença la primera cursa a peu... 2 voltes a un circuit de 5km pel parc del LLac de Banyoles, molt planet... i la gent surt a tota ostia!... Em quedo dels últims i li dic a oscar que tiri que jo ja arribaré. Primera Volta a 24'... per mi es un tiempazo i ja soc dels últims... acabo la segona volta batent el meu récord dels 10km baixant de 49' ... que fuerteee! ... Transició i cap a la bici!



La bici comença ja amb una pujada de 700 metres per carretera ample que és el que ens trobarem... molt de vent, carretera ampla, i uns tobogans que baixant no descanses i pujant has de donarli estopa!... pel km. 10 m'agafen les primeres rampes als bessons just quan enganxo al Victor... em Baixo els compesport, em menjo un platan i ens ajuntem 2 puretes i jo per anar tirant fent relleus... els circui no ho sembla però et va minant, fins a arribar a un poblet amb una pujadeta al casc antic... sembla ser la darrera pujada, pero tornant a banyoles... una recta llarga amb el vent de cara acaba de matar!... ens felicitem els tres companys de viatge i a fer l'últim tram de cursa a peu...



Les meves cames han marxat... i no porto el movil per trucar-les!... el primer km son draps, no sé córrer, se'm pujen els cuadriceps... vaig totalment sol, ja que la cerrera s'ha estirat molt i més en la part del darrere... em passen els puretes... que s'havien pres el seu temps a la transició... els darrers 1000 metres, amb un zig-zag al parc, es fan eterns... però al final veig la Maria, la Laura, la Valerie... ja arribo... petó a la Maria... i torno a ser un Finisher de 2h:45'45" ... no estic a la Lliga del Mendi i en Ruben pero acabo... El pobre Victor ha hagut d'abandonar per culpa del dolor que té al genoll desde la mitja marató de BCN...



Gran Organització, Gran Ambient, Gran Circuit... a veure si puc anar a Vic!



Ricard





No hay comentarios:

Publicar un comentario