miércoles, 12 de enero de 2011

Mitja Marató Barcelona 2011

Bueno.... els entrenos serveixen per alguna cosa... 1:49'45" IMPRESSIONANTE!! ... he batut tots els meus parcials!


He sortit reservón, sol, no volia que ningú destorvés el "yo y mi mente"... i comencem... doncs, sense donar-me conta, anàvem a 5:10 el km... joder, como mola 26:34 els 5km ... i seguim a ritme, sense patir, a 5 i poc... podia tirar més però era massar ràpid i quedava molt... els 10km, marca personal 52'31"... no ho entenc, marca personal i vaig fresc!... ja m'arribarà, ja!... penso en afluixar per reservar pels darrers 5 i res! em dono conta que al 15 porto 1:18'27" ... mas de lo mismo, faig calculs i em dic: "volia baixar de 1:55 pero crec que arribo a 1:50... doncs tira palaaaante no?!... en arribar al 18, m'entren els dubtes, els mals a les cames, el ay, ay, ay que no puc mes i em clavo!... em trovo en Victor... ha anat molt ràpid la primera meitat i ara nota la lesió que encara té al genoll... m'acompanya i em fa animar-me... arribem a 20, faig càlculs... si apreto a 5 i poc, baixo de 1:50... pués a muerte!... arribo a la darrera curva, recta de l'Arc de Triomf... em queden 25 segons... sprint, sprint, muere, muere... si, si, si!!! ... i casi em desmaio en arribar!!! ;)



Mercy ibers per fer que aquest moment tan gran de superació personal sigui tant especial... Gracies!





No hay comentarios:

Publicar un comentario